با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی وتبیین مدل برندینگ گردشگری با رویکرد فرهنگی

متینه مقدم؛ میرزا حسن حسینی؛ موسی خادمی؛ علی اکبر جوکار

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35) ، تیر 1400، ، صفحه 79-96

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54175.4152

چکیده
  در اوضاع کنونی کشور که تحریم‌های متعدد و نابسامانی‌های اقتصادی چرخ تولید داخلی را با مشکلاتی همراه کرده، گرایش به طراحی برند مصنوعات بومی و فرهنگی با رویکرد تجلی ارزش‌ها و تبلور قابلیت‌های گردشگری با رویکرد بهره‌وری از نتایج طرح آمایش استانی، همسو با موازین شعار جهش تولید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده که لازمه آن کشف مقوله‌های ...  بیشتر